Funderingar......

Idag har inte vart en jätte spenande dag i min vardag....

Har sökt en del jobb både i Sverige Norge och Spanien faktis... Hittade en del... Evenemangs entertainer i spanien lätt kul doch i mallorca, Fiskare i Norge, och inom vården i Sverige.

Har inte kunnat gadda på ett par dagar iheller. Har knappt någon Svart färg kvar...

Har beställt men den har inte kommit, satt och kollade igenom information om UV tattoos har en väldig lust med att börja med dem.

Läste på en sida, kommer inte ihåg nu vad sidan heter, där dem skriver om dessa underverk att dem varar ca i 18 månader.

Dem är inte farliga för kroppen, eller för hälsan ....

Läste oxå på samma sida att de e legalt att gadda på djur i sverige, tyckte de lätt och kändes obehagligt.

Vem F** skulle göra det seriöst.

Ne men idag har jag även bara tagit de lugnt softat tittat på film med Lala även hon en ny funnen vänn som är helt go.

Fick viserligen henne att nästan gråta genom att titta på Stardust och sedan Svan princessan.

Vi hade kul.....

Nu sitter jag och min Ququnai

Kommentarer
Postat av: anakena

te amo mi amor

2010-04-11 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0